27 de marzo de 2023 | Actualizado 5:42

El SIL acollirà el congrés anual de l’European Logistics Association

L'Eurolog se celebrarà entre els dies 6 i 8 de juny a Barcelona i repartirà els seus actes entre les instal·lacions del DFactory i el SIL
Ramón García, director general del Centro Español de Logística (CEL), i Blanca Sorigué, directora general del Consorci de la Zona Franca de Barcelona | SIL

La propera edició del Congrés anual de l’European Logistics Association (ELA), Eurolog, se celebrarà al SIL de Barcelona. L’esdeveniment es realitzarà dins del marc del SIL Barcelona el 7 de juny i les activitats previstes per al 6 i 8 de juny es desenvoluparan a les instal·lacions del DFactory. L’objectiu és establir un punt de trobada on es debaten i s’analitzen els principals temes logístics i les diferents tendències.

El perfil dels assistents comprèn representants dels països membres de les associacions que conformen l’ELA, alts directius del sector logístic i la gestió de la cadena de subministrament a nivell europeu, a més d’acadèmics i experts. El director general del Centro Español de Logística (CEL), Ramón García, ha explicat que es tracta “d’un moment crucial per al redisseny de les cadenes de subministrament a nivell global; en la què Europa ha de tenir un paper molt rellevant”. Per això, Ramón García considera que “portar a Espanya l’Eurolog suposa una gran oportunitat”.

Per la seva banda, la directora general del Consorci de la Zona Franca de Barcelona i del SIL, Blanca Sorigué, ha explicat que “comptar amb la celebració de l’Eurolog és una gran oportunitat per a tot el sector de la logística, que posarà el nostre país al focus mundial de la cadena de subministrament a principis de juny”. Les diverses jornades pretenen agrupar els diferents enfocaments sobre temes d’actualitat, a més de congregar ponències de directius de les principals empreses i institucions europees. També s’abordaran les solucions disruptives i les claus necessàries per al desenvolupament de la logística com a professió. El congrés s’acabarà el 8 de juny a DFactory, on es durà a terme l’ELA Research Day, el congrés acadèmic d’ELA, que congregarà investigadors logístics de les principals universitats de tot Europa.