BlueTechPort i BCN Port Innovation participen en el Mobile World Congress

L’Autoritat Portuària de Barcelona porta a la Fundació BCN Port Innovation i a BlueTechPort per primera vegada a la trobada per a startups Four Years From Now (4YFN), integrat en el marc del Mobile World Congress (MWC). Aquest esdeveniment organitzat per GSMA se celebrarà del 26 al 29 de febrer a la Fira de Barcelona Gran Via. Per quart any consecutiu, el recinte català estarà present en el congrés de la mà de Tech Barcelona en un espai conjunt on destacaran el potencial innovador de les startups que conformen el BlueTechPort.
El passat mes de juliol, l’Autoritat Portuària de Barcelona va inaugurar el BlueTechPort, un espai situat en la seu de Tech Barcelona, per a impulsar la innovació en tots els sectors relacionats amb l’economia blava. En l’actualitat, l’ocupació d’aquest espai per a startups supera el 90% de la seva ocupació i des del recinte català i Tech Barcelona ja planifiquen la seva ampliació per a poder albergar més empreses. Les companyies que formen part de BlueTechPort abasten un ampli ventall d’especialitats i enfocaments com el desenvolupament de tecnologies i la promoció de la sostenibilitat i l’ecosistema marí.
A més, durant l’esdeveniment també tindrà protagonisme BCN Port Innovation, una fundació creada l’any 2022 per la dàrsena catalana. L’entitat públic-privada té per objectiu dur a terme el procés de transformació del sector portuari i de ser referent de tendències de comerç internacional i logística. Segons fonts de l’autoritat portuària, aquesta iniciativa pretén “promoure la utilització del port de Barcelona com sandbox per a explorar reptes comuns, reals i tangibles”.




